Monday, September 30, 2013

:)

Gamorrean



hari khamis ni baru nak pegi KK presint 9 buat buku mengandung. tak sabar nak scan baby :D

last time aku scan masa 8-9 minggu, bila doktor ukur, dia cakap baru 7 minggu 2 hari. tapi membe aku suh stick to the first-day-last-period calculation tu, so minggu ni dah nak masuk 12 minggu. baby bump dah ketara, hubby suh aku makan banyak2 (tak suruh pun memang aku melantak kaw2 :p)

hubby dah cukup dah 3 metroplex dia. bila aku tanya asal beli benda yang sama (variants lain2), dia cakap "ni semua beli untuk baby ni." so aku tak bagi hubby keluarkan dr kotak, tunggu baby boleh main nanti baru bukak. untunglah baby, nanti ada satu bilik kat umah penuh ngan transformers je, heheh! anyway evangelion, seiya, ghibli, or whatever yg aku collect, semua tak sesuai ngan budak2, so aku kunci dalam almari kaca, bagi dia main toys ayah dia je la. nak wat cane.

hope our baby grows healthily~

oct 2013.


12 comments:

  1. I didn't say Metros was for the baby :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha....now where's your EVA..

      Delete
    2. it's collectibles. not suitable for children~

      Delete
  2. Sebenarnye, tu bukan untuk baby untuk ayah dia..

    Kalau baby keluar tak suka transformer bagai camna?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha, xpe, mende tu boleh diajar :D

      Delete
  3. wah!!! Abg Gema beli 3 Metroplex utk future baby. bestnya.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, abg g-go, jauh merantau sampai sini? ape citer? senyap je

      bby, mmbr lame otai transmy

      Delete