Wednesday, May 1, 2013

nephews


my brother will be home for my wedding later in june, cant wait to see mikael's new hair.




these are old "design". when he came home last april with his mom, he played too much in unclean environment i guess (jakun tgk mende2 yg tade kat doha), that he caught lice (kesian asek tergaru2 kepala), so his parents just cut the hair.



ok la, looked more civilized and less girly :p

the funny part abang aku citer, after dah botak and he looked at himself in the mirror, ternganga mulut. 

last year when he left malaysia, he had just turrned 1. now he's 2. bila aku balik keje time dia ada kat umah aritu, aku n atie (his mom) bukak pintu, dia panggil, "ANNE!!" pastu tendang bola kat aku, terus ajak main. rindu giler..  

my other nephew, rayyan, reallly grows up!

masa baru lahir, time cukur jambul


<4 months later:-




my sister has arrived muar for election yesterday (she lives at KT). going hometown as well tomorrow, cant wait to hug yayan~


*since masuk mimos berat aku naik mendadak, kalau dulu x lebih 45kg, skang reaching 50kg. sampaikan seluar yg aku pakai, dulu kne pin sebab longgar:- sekarang at one point takleh nak zip pun.

maybe sbb heppi so banyak makan (aku jumpa azran lebih kurang time aku resign from steelcase & masuk mimos), and lagi satu sebab aku x berjalan. kat steelcase dulu nak pegi kilang kat puchong aku kne tukar bas 3 kali. kalau pegi opis kat midveli naik bas-erl-ktm or kalau sempat naik bas rapid kl je, tapi takut jem. and then kalo kat midveli aku suka merayau time lunch, so banyak la senaman.

skang... pagi ade org amik, balik ade org hantar sampai depan pintu umah.. time lunch tapau kat cafe naik atas makan baca buku.. mana tak makin besar..

so aku start pakai korset n membe aku suh minum air suam banyak2 (sampai kencing almost 10 times la kat opis tu), and kalau petang time balik tu x hujan and aku x dapat cab, aku jalan kaki dr mimos ke lrt bukit jalil. tak sampai sebulan seluar dah longgar balik :D walaupun x sampai tahap kne pin macam zaman dulu tapi oke la jugak..

so kawan2, mari minum air masak banyak2~*


dah start banyak ramblings, aku rasa aku dah start nervous untuk wedding selain keje kat opis tgh mencabar.

May 2013.


3 comments:

  1. Doha kering ok kot rambut panjang..

    Kat Malaysia ni perlukan jagaan yang baik untuk simpan rambut panjang kalau tak karang berkelemumur haha kalau perempuan bertudung takpe la ada shield :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha kat sana xde pokok, bila dia nampak pokok jakun gile

      Delete
  2. AAAAA i like his old hair , he look so sexy rmbut curly2 !!

    ReplyDelete